بازدید 4 میلیون و 700 هزار نفر از بناهای تاریخی اصفهان

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان گفت: تا ظهر روز دوازدهم فروردین 4میلیون و 700 هزار گردشگر از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون اله یاری اظهار کرد: همزمان با روز 13 فروردین (روز طبیعت) تمامی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در راستای ارائه خدمات متفاوت به گردشگران باز است.

وی افزود: تمامی بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و نمایشگاه‌های فرهنگی و صنایع‌دستی در راستای نوروزی متفاوت در تمامی 24 شهرستان استان اصفهان در روز طبیعت آماده ارائه خدمات به گردشگران توسط همکاران خدوم این مجموعه‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان به آمارهای ارائه شده از سوی دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان اشاره کرد و گفت: تا ظهر روز دوازدهم فروردین 4میلیون و 700 هزار گردشگر از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان همچنین به آمار اقامت گردشگران در استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: تا ظهر روز 12 فروردین بیش از 2 میلیون و 700 هزار گردشگر حداقل به مدت یک‌شب در استان اصفهان اقامت کرده‌اند که از این تعداد بیش از 1میلیون و 850 هزار نفر به مدت حداقل یک‌شب در شهر تاریخی اصفهان اقامت کرده‌اند.

شایان ذکر است بیش از 300 مجموعه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در نوروز امسال جهت خدمات‌رسانی به گردشگران آماده شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار