سمنان؛

کاهش تصادفات منجر به فوت در جاده های استان سمنان

تعداد تصادفات منجر به فوت در نوروز امسال هشت درصد و تعداد فوت شدگان 12 درصد نسبت به نوروز پارسال کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با اعلام این خبر گفت : از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه ،  22 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده های این استان جان باختند.

وی افزود : تعداد تصادفات منجر به فوت در نوروز امسال هشت درصد و تعداد فوت شدگان 12 درصد نسبت به نوروز پارسال کاهش داشته است.

سرهنگ خسروجردی افزود : در این مدت بیش از 90 نفر در جاده های استان بر اثر سوانح رانندگی مجروح شده‌اند.
وی با بیان اینکه عامل 69 درصد تصادفات نوروزی استان سمنان واژگونی خودروها بوده است، تصریح کرد: 61 فقره واژگونی خودرو ها در استان سمنان منجر به فوت و جرح شده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان افزود : خودروهای سواری  74 درصد از تصادفات جاده ای را رقم زدند و 86 درصد از عوامل وقوع تصادفات در جاده های استان سمنان بی توجهی راننده به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.
وی افزود : محور میامی-سبزوار با 14 فقره سانحه و سمنان-دامغان با 9 فقره سانحه ای که منجر به فوت شده اند جزء پرحادثه‌ترین مسیرهای این استان بوده اند.

سرهنگ خسروجردی اظهار داشت : در روز سیزدهم نوروز خوشبختانه هیچ حادثه منجر به فوتی در استان سمنان رخ نداد و فقط بر اثر سه مورد سانحه رانندگی در جاده ها ، پنج نفر مجروح شدند .


انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار