آخرین آمار میهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر اعلام شد

جشنواره جهانی فیلم فجر امسال بیش از ۳۵۰ میهمان خارجی خواهد داشت که از ۶۶ کشور جهان به ایران می‌آیند.

آخرین آمار میهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر اعلام شد
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر؛ جشنواره جهانی فیلم فجر امسال بیش از ۳۵۰ میهمان خارجی خواهد داشت که از ۶۶ کشور جهان به ایران می‌آیند.
 
علیرضا شجاع نوری سخنگوی جشنواره جهانی با اعلام این خبر افزود: میهمانان جشنواره از ٣١ كشور آسيايی، ٢٣ كشور اروپايی، ٦ كشور آفريقايی، ٥ كشور از قاره آمريكا و استراليا خواهند بود که در این میان از ٢٤ كشور اسلامی نیز میهمان داریم.

وی اضافه کرد: ميهمانان جشنواره چند گروه هستند؛ كارگردانان، فيملنامه نويسان، بازيگران، جلوه‌هاي ویژه تصويری، تهيه كنندگان، مديران فستيوال‌ها و خريداران و فروشندگان فيلم از جمله میهمانان جشنواره خواهند بود.
 
بخشی از میهمانان نیز استعداد‌های فيلمسازی زیر ٢٧ سال سن هستند كه نيمی از آنها از ايران (۵۵ نفر از همه استان‌های كشور) و ۵۵ نفر نیز از كشورهای مسلمان منطقه و آسيا و ساير كشورها هستند که در بخش دارالفنون شرکت می کنند.
 
شجاع نوری در پایان درباره آخرین وضعیت باشگاه جشنواره جهانی نیز گفت: تاكنون بیش از ١٥ هزار نفر در باشگاه جشنواره ثبت نام كرده‌اند. اين آمار رو به افزايش است و پيش بينی شده اعضای باشگاه از تسهيلات رزرو و تخفيف در خريد بليط و همچنين امكان بهره برداری از گزيده های جشنواره به صورت ويژه برخوردار شوند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار