سمنان;

روز پر حادثه در جاده های سمنان

در روز گذشته 27 سانحه رانندگی در جاده های استان سمنان شامل 13 سانحه جرحی و 14 سانحه خسارتی به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : 27 سانحه رانندگی روز گذشته در جاده های استان سمنان شامل 13 سانحه جرحی و 14 سانحه خسارتی بود و روز گذشته سوانح رانندگی در استان کشته نداشت.

وی با اشاره به پایان دورم دوم سفرهای نوروزی گردشگران گفت: با بازگشت هموطنان از سفر، ترافیک تردد خودروها در محورهای استان سمنان در حال حاضر به حالت عادی بازگشته است.

وی گفت: تردد در جاده های استان سمنان هم اکنون عادی و روان است و با توجه به خروج سامانه بارشی از هوای استان، در هیچ محور مواصلاتی استان سمنان بارش نداریم.

خسروجردی، از کاهش 13 درصدی تلفات و 25 درصدی تصادفات در جاده های سمنان در نوروز 96 خبر داد و با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی 21 هزار 971 مورد تخلف رانندگی در جاده های استان ثبت شد، گفت: تصادفات منجر به فوت در زمان اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 در مقایسه با سال گذشته هشت درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 90 نفر درجاده های استان بر اثر سوانح رانندگی مجروح شدند، ادامه داد: 74 درصد سوانح فوتی در تعطیلات نوروز 96 در جاده های استان سمنان ناشی از واژگونی خودروها بود که علت اصلی آن خستگی و خواب آلودگی رانندگان شناسایی شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: استفاده از تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی بیشترین تخلفات صورت گرفته در سطح جاده های استان در ایام نوروزی 96 بوده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.