با دستور اشرف‌غنی؛

رئیس استخبارات وزارت دفاع افغانستان برکنار شد

با حکم رئیس جمهور افغانستان رییس استخبارات وزارت دفاع برکنار شد.

رئیس استخبارات وزارت دفاع افغانستان برکنار شد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، بعد از حمله انتحاری و مسلحانه به بیمارستان 400 تختخوابی سردار محمدداوود خان، مقام‌های ارشد و متوسط وزارت دفاع و این بیمارستان  شفاخانه، متهم به غفلت وظیفه یی و بی توجهی شده اند. ریاست جمهوری و وزارت دفاع وعده داده اند با کسانی که غفلت کرده اند، برخورد جدی خواهند کرد.
 
به همین ترتیب وزارت دفاع ملی ۹ تن دیگر را نیز به دلیل غفلت وظیفه‌ای در رابطه به واقعه بیمارستان سردار محمدداوود خان برکنار و جهت تحقیق به سارنوالی معرفی نموده است.
 
برید ژنرال عبدالکبار راسخ فرمانده حمایه طبی، دگرمن حکیم گل نوکریوال اوپراتیفی فرماندهی صحیه، دگرمن صلاح‌الدین سرپرست ریاست ارکان فرماندهی صحیه، دگروال میراحمد مدیر ضد استخبارات قوماندانیت صحیه، دگرمن محمدظفر مدیر ضد استخبارات فرمانده اکادمی، تورن نوید فرمانده تولی محافظ فرمانده حمایه طبی، لمری بریدمن جاوید آمر نوکریوال قراول تاریخ متذکره، تورن محمد طاهر فرمانده بلوک تولی محافظ و دوم برید من علی احمد معاون نوکریوال، شامل افسرانی‌اند که به سارنوالی معرفی و وظایفشان را از دست داده اند.

همچنان ۲ تن دیگر به شمول سر پرکمشر نصرت الله ولد یار محمد مسئول ثبت و راجستر سلاح و وسایط در قراول و دسر پرک مشر ولی فرزند محمد حلیم معاون ثبت و راجستر سلاح و وسایط در قراول به دلیل غفلت در وظیفه به قول اردوهای ۲۰۳ و ۲۰۵ تبدیل و در ضمن جهت تحقیق به سارنوالی معرفی گردیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار