2800 بازدید و نظارت بهداشتی در ایام نوروز

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: در ایام نوروز 2 هزار و 800 مورد بازدید بازرسان بهداشتی دامپزشکی در طرح تشدید نظارت بهداشتی اجرا شد.

2800 بازدید و نظارت بهداشتی در ایام نوروز
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا عباسی با اشاره به طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز، اظهار داشت: در این طرح که از 25 اسفند ماه سال 95 آغاز و تا 14 فروردین سال جاری ادامه داشت، از مجموع یک هزار و 296 مرکز مرکز عرضه، 2 هزار 818 مورد بازدید بهداشتی به عمل آمد و 18 اکیپ ثابت و سیار روزانه در سطح استان فعالیت داشتند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در این بازدیدها حدود 27 تن محموله ضبط و برای انجام تست‌های لازم به آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی ارسال و همچنین 29 مورد تخلف نیز از مراکز عرضه به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: علاوه بر نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌ها، تعداد 14 مورد نمونه برداری از محموله‌های شرکت‌های فرآوری آبزیان به عمل آمد که 541 تن فرآورده در همین راستا تاحصول نتایج آزمایشات ضبط شده‌اند.

عباسی بیان کرد: ر راستای حصول اطمینان از نوع و کیفیت نقل و انتقال محصولات، خودروهای حمل نیز تحت بررسی و بازیدهای بهداشتی قرار گرفتند که در همین راستا به 36 خودرو که مشکلات و نواقص بهداشتی داشتند، تذکرات لازم در راستای رفع نواقص داده شد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.