رشت؛

رونمایی از نرم افزار سردار حزب الله گیلان

نرم افزار اندرویدی سردار حزب الله گیلان رونمایی می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان گفت: نرم افزار اندرویدی سردار حزب الله گیلان با هدف آشنایی عموم مردم به‌ویژه نسل جوان با دادستان شهید ابوالحسن کریمی رونمایی می‌شود.
 
سجاد ستوده افزود: نخستین نرم افزار اندرویدی پیرامون زندگی شهید ابوالحسن کریمی با عنوان سردار حزب الله گیلان به همت فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان، شنبه هفته آینده رونمایی می‌شود.
 
وی گفت: این نرم افزار به بررسی ابعاد مختلف زندگی و آثار شهید اثرگذار تاریخ معاصر انقلاب اسلامی در گیلان با هدف آشنایی عموم مردم به‌ویژه نسل جوان با شهید دادستان مظلوم گیلان است.
 
مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان گفت: محتوای نرم افزار تلفن همراه سردار حزب الله گیلان در تلاشی مشترک از سوی دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان با همکاری موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان) جمع آوری شد.
 
سجاد ستوده افزود: گردآوری، تدوین محتوای نرم افزار شهید کریمی با تلاش‌های چندین ساله همکاران موسسه مطالعات مبارزاتی رنگ ایمان جمع آوری شده است و کارهای فنی این نرم افزار اعم از گرافیک و کدنویسی، توسط همکاران مرکز سازمان فضای مجازی سراج گیلان انجام گرفت.
 
 مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان درباره ویژگی‌های فنی نرم افزار سردار حزب الله گیلان گفت: در نسخه نخست این نرم افزار تلاش شده است با استفاده از آخرین متدها و شیوه‌های نوین طراحی و کدنویسی اندروید، فضایی جذاب به لحاظ گرافیکی و فنی همراه با فضای ارتباط تعاملی در اختیار مخاطب قرار گیرد.
 
ستوده افزود: این نرم افزار در بخش‌های مختلفی همچون زندگی‌نامه، خاطرات، مصاحبه‌ها، اسناد، اطلاعیه‌ها، تصاویر، دست نوشته، صوت سخنرانی‌های شهید، متن سخنرانی‌ها، کتابچه‌های فریاد مظلوم و متن‌هایی درباره شهید ابوالحسن کریمی تدوین شده است و تنها بخش‌های کوچکی از اسناد فراوانی است که پیرامون این شهید گرانقدر موجود است.
 
وی گفت: نسخه نخست این نرم افزار قطعاً با ضعف‌هایی روبه‌رو است اما توزیع و گسترش همین مقدار از محتوا را که برای نخستین بار در قالبی جدید انجام گرفته به فال نیک می‌گیریم.
 
مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان افزود: از همه علاقمندان، اندیشه ورزان و محققانی که قبل و بعد از دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی فعالیت داشتند درخواست می‌کنیم اطلاعات و اسناد خود را در اختیار سازمان فرهنگی سراج قرار دهند تا در نسخه‌های آتی این نرم افزار بتوانیم بیش از پیش به بیان گوشه‌ای از تلاش‌های پر ثمر شهدای مظلومی که نقش موثری در سیر حرکت انقلاب اسلامی به‌ویژه در جغرافیای استان گیلان داشته‌اند بپردازیم.
 
سجاد ستوده تصریح کرد: نرم افزار سردار حزب الله گیلان پس از رونمایی در کافه بازار، مایکت و سایر فروشگاه‌های مجازی بارگزاری شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.