اصفهان؛

مصدومیت 2 مامور اورژانس اصفهان در تصادف رانندگی

2 مامور یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی اصفهان در حال انجام ماموریت بر اثر برخورد با یک دستگاه پژو 206 مصدوم شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:  بامداد امروز که یک واحد امداد اورژانس پیش‌ بیمارستانی برای امدادرسانی به یک بیمار دچار کاهش سطح هوشیاری به ماموریت اعزام شد.

عباس عابدی افزود: راننده آمبولانس با سرعت 70 کیلومتر در ساعت از خیابان هزارجریب به سمت بیمارستان الزهرا (س) در حال حرکت بود که ناگهان یک خودروی 206 بدون احتیاط و توجه به اطراف، پس از دور زدن تقاطع، وارد خیابان اصلی شد و به شدت با خودروی آمبولانس برخورد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه رانندگی، همراه بیمار و تکنسین اورژانس که هر دو در کابین عقب آمبولانس بودند به ترتیب دچار شکستگی دنده ها و ضربه به کمر و گردن شدند؛ بیمار هم که همراه با برانکارد به اطراف کابین پرت شده بود با وجود کمک تکنسین برای ثابت نگه داشتن آن، در اندام‌ های مختلف دچار ضربه و آسیب شد.

وی با اشاره به اینکه راننده آمبولانس دچار پارگی شدید در رباط زانو شد و مچ دست و گردن او به شدت آسیب دید بیان کرد: خودروی امدادی مذکور نیز به دلیل آسیب از چرخه امدادرسانی خارج شده است.

عابدی اظهار کرد: پس از این حادثه، 2 واحد اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل تصادف حاضر شدند و تمام مصدومان داخل آمبولانس و راننده مجروحِ پژو را به بیمارستان منتقل کردند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.