آزمون: شکست برابر میانمار کار ما را سخت تر کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان تاکید دارد در بازی فردا مقابل سنگاپور باید بهتر ظاهر شویم و با تمرکز بیشتری این تورنمنت را ادامه دهیم.

آزمون: شکست برابر میانمار کار ما را سخت تر کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: دیدار مقابل میانمار اولین مسابقه از این تورنمنت بود که انجام شد، در دقایق ابتدایی بازیکنان ایران از لحاظ ذهنی آماده نبودند و گل زود هنگامی را دریافت کردیم. در ادامه سعی کردیم گل را جبران کنیم اما در وقت های اضافه نیمه اول، گل دوم نیز وارد دروازه ایران شد.

وی در ادامه اظهار داشت: نیمه دوم بازی متفاوتی را از بچه ها شاهد بودیم. این شکست کار ما را سخت تر کرد. باید در بازی فردا مقابل سنگاپور بهتر ظاهر شویم و با تمرکز بیشتری این تورنمنت را ادامه دهیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان افزود: روز گذشته نیمه اول دیدار سنگاپور و سوریه را با کادر فنی در ورزشگاه دیدیم. با آنالیزی که از این تیم داشتیم، به این نکته پی بردیم که در حمله و دفاع بازیکنان سنگاپور به چه شکلی عمل می کنند. درهمین راستا تمرینات امروز اجرای برنامه تاکتیکی و تکنیکی مقابل این تیم بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار