مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

ثبت نام اعتکاف در آذربایجان غربی آغاز شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از آغاز ثبت نام آیین معنوی اعتکاف در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام محمد داداش زاده با دعوت از علاقمندان برای شرکت در این آیین معنوی اظهارداشت: ثبت نام مراسم معنوی ایام البیض آغاز و علاقمندان می توانند به دو طریق مراجعه حضوری و اینترنتی در این مراسم معنوی نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از روز پانزدهم فروردین آغاز و تا بیستم ادامه می یابد افزود: ایام البیض روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه رجب است که مراسم معنوی اعتکاف در این روزها برگزار می شود.

حجت الاسلام داداش زاده افزود: علاقمندان به اعتکاف می توانند از طریق ثبت نام حضوری در ادارات تبلیغات اسلامی و مساجد و یا از طریق مراجعه به سایت اینترنتی et-urmia.ir و سایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور به آدرس ido.ir  در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی ادامه داد: ابلاغ روحانیان توانمند از حوزه علمیه قم، برگزاری جلسات سخنرانی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری جلسات آموزش احکام دینی و تجوید و قرائت  جمعی قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی در قبل از اذان ظهر و نماز مغرب و عشاء از جمله برنامه‌های جنبی است که همه ساله نیز در مراسمات اعتکاف برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه امر اعتکاف و مسائل دینی در میان قشر جوان جامعه جایی برای خود باز کرده است و روز به روز سطح آگاهی جوانان جامعه اسلامی افزایش پیدا می‌کند.

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.