تجلیل از هنرآموزان برتر بردخون

آئین تجلیل از هنرآموزان هنرستان بردخون با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد.

تجلیل از هنرآموزان برتر بردخونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از هنرآموزان هنرستان کاردانش شهیده قایدی بردخون اظهار داشت: هنرستان‌ها و مدارس کاردانش نقش ویژه‌ای در تقویت مهارت آموزی دارند.

وی افزود: در سال‌های اخیر گرایش به آموزش فنی حرفه‌ای و کاردانش در بین دانش آموزان و خانواده‌ها افزایش یافته و آمار هنرآموزان نسبت به گذشته بیشتر شده که این نشانگر کارآیی رشته‌ها و تأثیر آن بر دانش‌آموزان در زمینه اشتغال پایدار است.

محمودی از تلاش و فعالیت دانش‌آموزان هنرستان‌های کاردانش منطقه بردخون تقدیر و اضافه کرد: توران قاسمی هنرجوی کلاس سوم رشته نقشه کشی ساختمان از هنرستان دخترانه شهیده فاطمه قایدی در بین هنرجویان هنرستان‌های استان بوشهر موفق به کسب مقام اول در آزمون پیشرفت تحصیلی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خاطرنشان کرد: کلاس سوم رشته نقشه‌کشی هنرستان شهیده قایدی در مجموع رتبه اول استان و کلاس دهم این هنرستان موفق به کسب رتبه دوم استانی در زمینه آزمون پیشرفت تحصیلی شده است.

وی از دانش‌آموزان خواست تا با تلاش و جدیت بیشتر برای راهیابی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی همت کنند تا سهمی در توسعه و پیشرفت منطقه داشته باشند.

در ادامه با تقدیم هدایایی از دانش آموزان برتر تقدیر شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.