اردبیل؛

تقویت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در اردبیل

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: امسال در راستای توسعه سرمایه‌گذاریهای داخلی و خارجی در استان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اردبیل تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم مظفری در نشست با کارکنان حوزه اقتصادی اردبیل اظهار کرد:برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری همه ما باید از تمامی راهکارها برای شکوفایی اقتصاد، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید استفاده کنیم.

ویبا اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد مقاومتی، تولیدو اشتغال» افزود: با روند نامگذاری سالها از سوی مقام معظم رهبری به ویژه در دو سال گذشته می‌توان به اهمیت موضوع اقتصاد و اقتصاد مقاومتی پی برد که این امر لزوم تلاش هر چه بیشتر در این حوزه را نمایان می‌کند.

مظفریتقویت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل و معاونت اقتصادی در راستای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را از اولویت‌های اساسی این اداره کل در سال جدید برشمرد و بیان کرد: در این راستا از تمامی ظرفیتها بهره‌برداری لازم را انجام می‌دهیم تا بتوانیم شاهد توسعه سرمایه‌گذاریها در استان باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با تاکید بر وقت شناسی،احترام به ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، دقت و سرعت در کارها همراه با نظام اداری و برنامه‌ریزی مناسب گفت: در صورتی که بتوان در این حوزه برنامه‌ریزی لازم داشته و آن را عملیاتی کرد می‌توان در رسیدن به اهداف مورد نظر شاهد توفقی هر چه بیشتر بود.

وی با اشاره به بارگذاری نمایار ماهانه شاخصهای کلیدی اقتصادی استان اردبیل تصریح کرد: نمایار ماهانه شاخصهای کلیدی استان در 11 ماهه سال گذشته تدوین و در وبگاه رسمی اداره کل بارگذاری شده و به روزرسانی این آمارها امسال نیز ادامه می‌یابد تامسئولین استانی، پژوهشگران و علاقمندان به آخرین و به روزترین آمار شاخصهای اقتصادی استانی دست یابند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار