معاون اول رئیس جمهوری وارد دزفول شد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری بعدازظهر چهارشنبه برای سفری 2 روزه به خوزستان و افتتاح چند پروژه مهم اقتصادی وارد دزفول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ،معاون اول رئیس جمهوری ظهر امروز با ورود به فرودگاه دزفول مورد استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مقام های این استان و شهرستان دزفول قرار گرفت. 

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و یکی از معاونان سازمان حفاظت محیط زیست، معاون اول رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند. 

افتتاح کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول به عنوان بزرگترین واحد صنعتی شمال خوزستان ، کارخانه روغن کشی فربست دزفول با ظرفیت تولید روزانه 300 تن روغن خوراکی و کارخانه بسته بندی قارچ از جمله طرح هایی هستند که با حضور معاون اول رئیس جمهوری در دزفول به بهره برداری می رسند. 

بازدید از کانون های گرد و غبار، افتتاح طرح آماک (طرح جمع آوری گازهای همراه نفت)، و شرکت در نشست شورای اداری خوزستان از برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهوری در اهواز است. 

معاون اول رئیس جمهوری در روز دوم سفر خود برای افتتاح طرح های آبرسانی عازم اندیکا در شمال شرق خوزستان می شود. 

بر اساس این گزارش، آخرین سفر جهانگیری به خوزستان 18 بهمن سال 1395 بود که در سفر 2 روزه خود به این استان چند طرح اقتصادی را افتتاح و مسائل خوزستان به ویژه در زمینه گرد و غبار را بررسی کرد. 

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.