اردبیل؛

سرمایه گذاری در 20 مجتمع آبدرمانی و رستوران مشگین شهر

استاندار اردبیل از سرمایه گذاری در 20 مجتمع آبدرمانی و رستوران شهرستان مشگین شهر توسط بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه کارگروه استانی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: وضعیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در دولت تدبیر و امید بهبود یافته و هم اکنون در 20 مجتمع آبدرمانی و رستوان توسط بخش خصوصی در مشگین شهر سرمایه گذاری می شود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری بخش خصوصی را در اولویت قرار داده و مطابق این رویه زمینه لازم برای سرمایه گذاری در استان مهیا شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد:‌ در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تمامی ماده ها و تبصره هایی که مانع سرمایه گذاری بخش خصوصی است کنار گذاشته می شود.

خدابخش گفت: سال گذشته موانع موجود در ارتباط با سرمایه گذاری از قبیل چک برگشتی سرمایه گذاران و مدیران واحد های تولیدی، مشکلات بیمه تامین اجتماعی و موانع دارایی و مالیات به منظور استفاده سرمایه گذاران از تسهیلات بانکی نادیده گرفته شد.

وی افزود: امسال هم سرمایه گذاران بخش خصوصی موانع موجود را بررسی و اعلام داشتند تا به عنوان مصوبه استانی برای رفع آنها تدابیری اندیشیده شود.

خدابخش تصریح کرد: در قانون برنامه ششم میزان اعتبارات عمرانی استان ها از 10 درصد به 30 درصد افزایش می یابد که در صورت تحقق میزان اعتبارات عمرانی استان اردبیل تا 3 برابر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در گذشته اعتبارات عمرانی استان ها محدود بود بطوریکه 10 درصد اعتبارات عمرانی در استان ها توزیع می شد و 90 درصد آن بصورت ملی هزینه می شد که در برنامه ششم توسعه این روند تعدیل یافته و در اشتغال زایی و توسعه عمرانی بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.