قزوین؛

تمهیدات انتخاباتی صداوسیمای مرکز قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌های ویژه‌ی انتخاباتی برای پخش از رادیو و تلویزیون پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ی معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ، این مرکز ویژه برنامه‌های «مسیر»، «روبه فردا» و «در مسیر روشنی» را با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور، نقش مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و همچنین نگاهی به انتخابات ادوار مختلف از تلویزیون و رادیو پخش می‌کند.
 
وی گفت: ویژه برنامه‌ی «مسیر» روزهای شنبه بعد از بخش خبری ۲۰ سیما به مدت حدود ۶۰ دقیقه پخش و روزهای سه شنبه بعد از خبر ۲۰ سیما بازپخش می‌شود.
 
معصومی فر اضافه کرد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر ویژه برنامه‌ی تلویزونی «مسیر»، تیزر، نماهنگ و زیرنویس هایی مرتبط با انتخابات را در دستور کار قرار داده است که بصورت مستمر از سیمای مرکز قزوین پخش می‌کند.
 
وی گفت : ویژه برنامه‌ی «روبه فردا» نیز روزهای شنبه ساعت  ۴۵ : ۱۱ به مدت ۴۵ دقیقه و ویژه برنامه‌ی «در مسیر روشنی» هم روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۲۵ : ۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو قزوین پخش می‌شوند.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: خبر مرکز قزوین هم جلسات ستاد انتخابات استان، رویداد‌ها ومناسبت‌های مرتبط با انتخابات را پوشش می‌دهد که از اسفند ماه گذشته تا کنون ۵۵ عنوان خبر و گزارش خبری با محتوای انتخابات را در قالب یکصد دقیقه برنامه به سمع و نظر مخاطبان رسانده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار