چند خبر از تولیدات سینمای ایران/ از فیلم جدید کاهانی تا «موریانه»ی حاتمی

تولیدات این هفته سینما با وجود تعطیلات ادامه داشت و خبرهایی از آن ها منتشر شد.

از فیلم جدید کاهانی تا
به گزارش خبرنگارحوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛تولیدات سینمایی در سال جدید طبق روال معمول هر سال به کار خود ادامه می دهد،البته آنچنان رنگ و بوی پررنگی ندارد و رفته رفته ودر هفته های بعد بیشتر خود را نمایان می کند.

با این تفاسیر برخی از فیلمسازان نیز بیکار ننشستند و در همین ایام تعطیلات نیز دست به تولید زدند که به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

با پخش عکسی از امین حیایی در کنار رضا عطاران و حمید فرخ نژاد در فضای مجازی،خبر از پیوستن حیایی به پروژه جدید عبدالرضا کاهانی در تایلند منتشر شد.

«موریانه» به کارگردانی مسعود حاتمی و تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی اواخر فروردین شروع می شود و بازیگران این فیلم به زودی معرفی خواهند شد.

امیراطهر سهیلی قرار است «یونس» را به تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین اواسط فروردین جلوی دوربین ببرد.

«عدالت شوم» مسعود کیمیایی در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد و این در حالی است که فیلم پرحاشیه «قاتل اهلی» هنوز اکران نشده و بحث های حوالی آن ادامه دارد.

حسین شهابی در حال بازنویسی نهایی فیلمنامه اثری با نام موقت «رقص شیشه ای» است که بصورت مشترک با کشور آذربایجان ساخته می شود. این امر منوط به مطالعه، بررسی و تایید طرف خارجی است. البته پروانه ساخت «رقص شیشه ای» از وزارت ارشاد ایران صادر خواهد شد.

جدیدترین فیلم سینمایی علی ژکان یعنی «اولین امضاء برای رعنا» پس از اتمام فیلمبرداری به راف کات رسیده است تا برای حضور در جشنواره فیلم فجر پیش رو آماده شود.

خداداد جلالی نیز در حال تکمیل کردن عوامل جلو و پشت دوربین «دختری با ارابه چوبی» است که نیمه اردیبهشت کلید خواهد خورد.
 
فیلمبرداری «آستیگمات» دومین تجربه بلند سینمایی مجیدرضا مصطفوی به پایان رسید تا پس از آن مراحل فنی خود را انجام دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، کاهانی ، موریانه ، حاتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار