محب‌اهری زنگ افتتاحیه‌ «نوك مگسك...» را خواهد نواخت

حسین محب‌اهری، بازیگر باسابقه‌ تئاتر و تلویزیون، زنگ افتتاحیه‌ نمایش كمدی «نوك مگسك زیر دشمن» را خواهد نواخت.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حسین محب‌اهری بازیگر باسابقه‌ تئاتر و تلویزیون، زنگ افتتاحیه‌ نمایش كمدی «نوك مگسك زیر دشمن» به كارگردانی مهدی رحیمی‌سده را امروز یك‌شنبه 20 فروردین‌ماه، ساعت 18:30 در تماشاخانه‌ ماه خواهد نواخت.
 
این كمدی به عنوان اولین نمایش تماشاخانه‌های حوزه هنری در سال 96 اجرای عمومی خود را از فردا آغاز خواهد كرد و قصه‌ دو سرباز از دو كشور در ناكجاآبادی را روایت می‌كند كه با هم مشغول جنگ هستند تا اینكه با ورود خانم پستچی و دلدادگی یكی از سربازها، شكل و شمایل جنگ و دشمنی‌شان تغییر می‌كند.
 
در این نمایش مجید آهنگرانی، هخا بازرگانی، الهه پورجمشید، شهرام خانپور، ایلیا شهبازی، علی شریف، داوود معینی‌كیا و سید محسن میرهاشمی به ایفای نقش می‌پردازند.
 
گفتنی است نمایش كمدی «نوك مگسك زیر دشمن» به نویسندگی افشین ناصری و با كارگردانی مهدی رحیمی‌سده از 20فروردین ماه- ساعت 18:30- تا نیمه‌ اردیبهشت ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با شماره‌ تلفن 09033411993 یا به صورت آنلاین از سایت www.tik8.com اقدام به تهیه‌ بلیت كنند.
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار