برگزاری جشن بزرگ میلاد مولود کعبه در دشتستان

فرمانده بسیج اصناف دشتستان از برگزاری مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت علی (ع) با حضور آیت الله حسینی بوشهری و جمعی از مردم و مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ میلاد مولود کعبه در دشتستان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید ایوب موسوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد این ماه، با بیان اینکه گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه امری بسیار مهم و ضروری است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند، اظهار داشت: نباید تنها به افزایش کمیت برنامه‌های فرهنگی و دینی توجه کنیم و باید همه همت خود را بر روی افزایش کیفیت برنامه‌ها متمرکز کنیم تا خروجی بهتر و موثرتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و گرامیداشت شعائر دینی اهتمام ویژه داشته و مردم از حجم و کیفیت برنامه‌های این نهاد رضایت دارند، افزود: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در شش بخش شهرستان دشتستان و 9 شهر و 130 روستای شهرستان، برنامه‌های مختلف دینی و مذهبی و مناسبتی برگزار می‌شود و تمام همت ما، افزایش  کیفیت و جذب جوانان است.

فرمانده بسیج اصناف دشتستان خاطرنشان کرد: جشن بزرگ میلاد حضرت امام علی(ع) دوشنبه شب 21 فروردین در کاروانسرای مشیر برازجان ساعت 21 برگزار می‌شود.

موسوی تاکید کرد: آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری سخنران ویژه مراسم است.

وی یادآور شد: برنامه های متنوع شامل جنگ شادی با حضور کمدین مطرح و برجسته کشوری (اژدری)  نیز در این مراسم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.