در طرح تشدید نظارت بهداشتی 10 تن فراورده های خام دامی دراستان مرکزی معدوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت:10 تن فراورده خام دامی در  طرح تشدید نظارت نوروزی بر واحدهای تولید و عرضه فرآورده های خام دامی این استان کشف و معدوم شد.
شانقی افزود: در این طرح تعداد هشت هزار مورد بازدید و بازرسی از مراکز و اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط بازرسان دامپزشکی استان انجام شد.
وی اضافه کرد : در این طرح 30 واحد از مراکز متخلف شناسایی شد که از این تعداد 2 واحد تعطیل، 21 واحد به تعزیرات حکومتی و 7 واحد به دادگاه مواد غذایی معرفی شدند.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی سرکشی و نظارت بر بازارهای محلی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز تولید، بسته بندی، عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌های درون‌شهری و بین‌راهی را از جمله فعالیت های بازرسان دامپزشکی استان مرکزی در طرح تشدید نظارت نوروزی این اداره کل عنوان کرد و گفت: در این طرح 152 مورد نمونه برداری نیز از این مراکز انجام شد.
شانقی از مردم خواست با توجه به اهمیت بهداشت در فراورده‌های دامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با سامانه اطلاع‌ رسانی 1512 به اداره ‌کل دامپزشکی اطلاع دهند.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.