اصفهان؛

همایش فرهنگ علوی در فرهنگسرای المهدی(عج) برگزار می شود

دومین همایش «فرهنگ علوی» در آستانه ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنان علی (ع) در فرهنگسرای المهدی (عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این همایش با هدف تبیین سیره زندگی امیرالمومنان علی(ع) و ترویج فرهنگ علوی در جامعه با ویژه برنامه‌های سخنرانی، اجرای نمایش، پخش کلیپ و اجرای ورزش باستانی روز یکشنبه 20 فروردین ساعت 20 در فرهنگسرای المهدی (عج) برگزار می شود.

این ویژه برنامه با حضور زحمتکشان شهرداری منطقه 5 و پدران ولایی منطقه راوند، به همت فرهنگسرای المهدی (عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه 5 شهرداری کاشان برگزار می شود.

منش، رفتار، کلام، بیانات و فرمایشات علی(ع) در نهجالبلاغه باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود چراکه این کتاب منبع ارزشمندی برای گسترش فرهنگ علوی است.

باید فرمایشات، پیامها و نامههای علی(ع) به ویژه نامه معروفش به مالک اشتر برای مدیران نصبالعین باشد و توصیههای این امام همام در نامه مذکور را در تصمیمگیریها و نحوه مدیریت و برخورد با مردم به کار ببرند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.