مهاباد؛

اولویت ها در آذربایجان غربی در زمینه حقوق شهروندی

ارتقای سطح رفاه بهداشتی وزیست محیطی به همراه صیانت از حقوق اقوام از اولویت های منشور حقوق شهروندی در آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهاباد ، مدیرکل اجتماعی استانداری آذربایجان غربی دردومین جلسه کارشناسی کارگروه حقوق شهروندی استان گفت: بر اساس مصوبه های کارگروه حقوق شهروندی آذربایجان غربی، ارتقای شاخصه های سلامت و بهداشت، اشتغال جوانان، آموزش و پرورش، محیط زیست به ویژه دریاچه ارومیه و امنیت، اولویت های این استان در تحقق حقوق شهروندی است.

هوشنگ عطاپور  افزود: رفاه و تامین اجتماعی و صیانت از حقوق اقوام نیز به عنوان اولویت های بعدی استان برای تحقق حقوق شهروندی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در دو حوزه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف فعال تر شده اضافه کرد: در استان دبیران حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در هر دستگاه و همه فرمانداری های تابعه مشخص شده که مسائل و موضوعات مرتبط با این حوزه ها را پیگیری و دنبال می کنند.

عطاپور گفت : اطلاع رسانی و آگاه سازی مهمترین رکن اجرای طرح های تحقق حقوق شهروندی در کشور و آذربایجان غربی است و رسانه ها باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.