درایام نوروز 96؛

مراجعه هزاران بیمار به اورژانس‌های بیمارستان گلستان اهواز

رییس بیمارستان گلستان اهواز تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس های این بیمارستان در ایام نوروز را افزون بر 7 هزار نفر اعلام کرد.

مراجعه هزاران بیمار به اورژانس‌های بیمارستان گلستان اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر حبیب حی‌بر، رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: در ایام نوروز امسال از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ بیش از ۷ هزار بیمار به اورژانس‌های بیمارستان گلستان اهواز مراجعه کردند که بیش از نیمی از این تعداد به صورت سرپایی و تعداد ۳ هزار و ۵۱۹ بیمار در اورژانس این بیمارستان پرونده بستری دریافت کردند.

وی اظهار کرد: در این ایام حدود ۳ هزار بیمار در بخش‌های بیمارستان بستری شدند که از این تعداد ۱۱۵ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه (آی.سی.یو) بستری بوده‌اند.

حی بر بیان داشت: همچنین بالغ بر ۴۰۰ مورد عمل جراحی در اتاق‌های عمل بیمارستان انجام شده است که شامل ۳۵۳ مورد عمل جراحی عمومی، ۴۹ مورد اعمال آنژیوگرافی و ۱۰ مورد جراحی باز قلب بوده است.

رییس بیمارستان گلستان خاطرنشان کرد: این بیمارستان به عنوان مهم‌ترین مرکز درمانی بیماران تصادفی و مصدومان حوادث در استان خوزستان، در طول سال و به صورت همیشگی، علاوه بر بیماران استان، پذیرای بیماران استان‌های مجاور و کشورهای همسایه نیز هست و علاوه بر این، در بازه‌های زمانی اواخر فصل زمستان و تعطیلات نوروز که استان خوزستان به عنوان یکی از مقاصد زیبای گردشگری، پذیرای میمانان نوروزی است، همچنین در بازه‌های زمانی سفرهای راهیان نور و پیاده‌روی اربعین به میهمانان و زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی اذعان داشت: خوزستان به عنوان مهم‌ترین مقصد راهیان نور هر سال از اواسط فصل پاییز تا پایان تعطیلات نوروز، پذیرای زائران سرزمین نور است و در ایام سفر زیارتی اربعین سیدالشهدا(ع) نیز با دو گذرگاه مرزی مهم چذابه و شلمچه، آمار سفرهای زمینی به خوزستان افزایش می‌بابد.

دکتر حبیب حی بر تصریح کرد: در این سه بازه زمانی، بیمارستان گلستان اهواز علاوه بر حجم بالای خدمت‌رسانی، با تمام توان و با تلاش کادر درمان، در خدمت مراجعان این مرکز است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
اوضاع بیمارستان آمــــــــــــــــــــوزشی گلستان اسفناک است..