کفشی که جنسش از ذرت است

یک شرکت تولید کننده کفش‌های کتانی به تازگی به توانایی دست یافته که پس از خراب شدن کفش‌هایش این محصول به چرخه طبیعت بازگردد.

کتانی‌های تجدیدپذیر در راه بازارهای جهانی
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ از نظر پزشکان پای افراد قلب دوم آن‌ها محسوب می‌شود و همچنین اگر افراد از کفش و یا کتانی راحت و مناسبی استفاده کنند در موقع راه رفتن و پیاده روی دچار هیچ مشکلی نمی‌شوند.

اخیرا شرکت تولید کننده کتانی ریبوک برای ساخت کفی کتانی‌های خود به جای استفاده از مواد نفتی که تجدیدپذیر نیست از دانه‌های ذرت به صورت کمپوست استفاده می‌کند و یکی ویژگی‌های استفاده از این مواد تجزیه پذیری در طبیعت است.

شرکت ریبوک رویه کتانی‌های خود را از پنبه آلی درست می‌کند که مخرب محیط زیست نمی‌باشد و برعکس تصور مردم کاملا سازگار با محیط زیست است و در زمان کوتاهی نسبت به سایر مواد تجزیه و به چرخه طبیعت باز می‌گردد.

شرکت ریبوک با همکاری شرکتی به نام دوپونت از پروپان، لاستیکی را برای رویه کتانی خود ساخته که کاملا مقاوم و دوست‌دار محیط زیست است و در زمان کوتاهی تجزیه می‌شود.

مسئولان شرکت ریبوک هدف از تولید این محصول را حمایت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن دانسته و معتقدند تمام مواد بکار رفته در این کتانی پس از خراب شدن این قابلیت را دارد که در خاک به سرعت تجزیه شوند.

ذرت کمپوست شده ماده اصلی و اولیه این نوع کتونی شرکت ریبوک است که با محیط زیست کاملا سازگار است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار