پرسپولیس- الریان ؛

دومین میزبانی سرخابی ها برای کسب دومین رکورد در آسیا

دیدار دو تیم الریان وپرسپولیس دومین میزبانی سرخابی ها در این فصل لیگ قهرمانان محسوب می شود.

دومین میزبانی سرخابی ها برای کسب دومین رکورددر آسیابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر فردا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی رودر روی یک دیگر قرار می گیرند .شاگردان برانکو پیش از این در هفته سوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر 1مغلوب شده بودند تا با کسب یک شکست ، یک پیروزی و یک تساوی  راهی جایگاه سوم جدول شوند. 

حالا پرسپولیسی ها در هفته چهارم سرانجام طعم میزبانی را می چشند و شاید در مهم ترین بازی این فصلشان در لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه آزادی رودر روی الریان قطر قرار بگیرند . این بازی از دو جهت حائز اهمیت است .ابتدا آن که پرسپولیس برای صعود به دور بعدرقابت های لیگ قهرمانان آسیا احتیاج زیادی به پیروزی دارد و دوم آن که هواداران این تیم می توانند باحضور پر شور خود مانند بازیهای لیگ برتر ،رکوردی خاصرادر آسیا به ثبت برسانند.

تیم های ایرانی اگرچه در این فصل نمی تواننداز امتیاز میزبانی در مقابل تیم های عربستانی استفاده کنند اما در همان دوبازی دیگر که توانایی میزبانی دارند توانستند با ثبت رکوردی خاص در قاره کهن ثابت کنند که ایران بیشترین هوادار فوتبال رادارد. 

هم اکنون تیم فوتبال استقلال تهران با 43 هزار هوادارای که در بازی مقابل لوکوموتیو تاشکند به ورزشگاه آزادی آمدند توانستهرکورد بیشترین هوادار رادر این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کسب کند. حالاخیلی دور از انتظار نیست که این رکورد در رقابت های این هفته به پرسپولیسی ها برسد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار