قم؛

مقابله باحربه دشمنان درزمینه کاهش نسل

فقیه زاده گفت:مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم،یکی از موفق ترین مراکز درمان ناباروری کشور میزبان بیمارانی از سراسر ایران و جهان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛رئیس و معاونین جهاددانشگاهی واحد استان قم با حجت‎الاسلام والمسلمین  ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
 
 فقیه زاده رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، به همراه معاونین، با حضور در دفتر حجت‎الاسلام والمسلمین ذوالنور،با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.  
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و ایام الله مبارک ماه رجب با اشاره به تلاش‎های این واحد جهت مقابله با حربه دشمنان در زمینه کاهش نسل و جمعیت ایران، گفت: در این جهت تلاش‎های گسترده‎ای انجام شده است .
 
وی ادامه داد: فعالیت این نهاد انقلابی در جهت مقابله با رشد کویر در استان را مورد توجه قرار داد و در این زمینه طرح گسترده مرتبط با دریاچه نمک قم با همکاری سایر مرکز تخصصی در دست بررسی است تا دریاچه نمک قم مرطوب مانده و به کانون عظیم ریزگرد که قطعا بخش وسیعی از کشور را درگیر خود خواهد کرد مبدل نشود.
 
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در ادامه به فعالیت‎های علمی،فرهنگی و آموزشی این مرکز اشاره کرد و آمادگی این نهاد انقلابی را برای حرکت در مسیر پرکردن خلاهای علمی و فرهنگی و پژوهشی را اعلام کرد.
 
  همچنین در این دیدار حجت‎الاسلام والمسلمین ذوالنوری با ذکر این مطلب که فعالیت‎های جهاددانشگاهی واحد استان قم در عرصه‎های علمی و درمانی ستودنی و مایه مباهات است، گفت: این نهاد انقلابی در زمینه مقابله با آسیب مهم اجتماعی بی فرزندی بسیار موفق عمل کرده است و امیدواریم در آینده نیز این روند موفق را ادامه دهد.
 
جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد مهم به درمان آسیب‎های مختلف می‎پردازد ولی مقابله با علت این مشکلات نیازمند یک عزم ملی و جدی است زیرا امروزه عناصر بسیاری از جمله سبک زندگی در نازایی و بروز مشکلات فکری و روحی و فرهنگی تاثیر گذار است.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار