ایلام؛

لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تاکید کرد.

لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشیبه گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، بهروز حیدرزاده در نشست صمیمی با کارکنان و ورزشکاران ضمن تبریک سال نو، به برنامه‌ها و مسابقات مهم ورزشی از جمله مسابقات کشوری و استانی مختلف که در سال 95  برگزار شده اشاره کرد و عنوان کرد: با توجه به نامگذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با ادامه همین رویکرد گام‌های بزرگتری در راستای اشتغال‌زایی جوانان برداشته خواهد شد.
 
وی افزود: همانطوری که در یک سال گذشته و پس از رفع تحریم‌ها شاهد اتفاقات خوبی در عرصه‌های ورزشی، اقتصادی و اجرایی کشور بودیم و با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری امسال بتوانیم دستاوردهای بیشتر و بهتری داشته باشیم.
 
حیدرزاده ادامه داد: با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و همچنین توسعه ورزش قهرمانی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های مختلف که دغدغه کل جامعه ورزش کشور است گام بهتری برداریم .
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به تلاش جهت رویکرد عدالت محور در امور کارکنان اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت : باید تلاش کنیم تمام همکاران ما بتوانند از امکانات رفاهی و اداری به طور یکسان استفاده کنند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.