اهواز؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اهواز

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این همایش در راستای توسعه ورزش همگانی و  ایجاد نشاط عمومی روز جمعه 25 فروردین ماه در جاده ساحلی شهرستان اهواز از مقابل پل غدیر( کابلی ) تا پل طبیعت کیانپارس برگزار  خواهد شد.

وی افزود:توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های اصلی ما برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط در جامعه می باشد که در این بخش برنامه های خوبی برای شهروندان در سال 96 در نظر گرفته ایم.

حیدری بیان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه این هفته با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار می شود که بی شک درایجاد شور و نشاط بین مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: این همایش به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و جوایز نفیسی از جمله خودرو پراید،کمک هزینه سفر به عتبات عالیات،دوچرخه و غیره نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.همشهریان عزیز برای دریافت تعرفه قرعه کشی می توانند به دفتر هیأت ورزشهای همگانی استان مراجعه نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:هماهنگی های لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه صورت گرفته است و امیدواریم با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شود.

لازم به ذکر است، جلسه هماهنگی این همایش صبح امروز (یکشنبه) با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و دیگر مسوولان استانی در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساکی
۰۹:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
برای دیدن نتایج قرعه کشی کدوم سایت باید بریم؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۰:۵۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام. ببخشید نتایج قرعه کشی رو کجا باید ببینیم؟؟؟؟