اهواز؛

توقف خودروهای حامل بار قاچاق در بن بست پلیس

فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک از کشف ۲ خودروی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

توقف خودروهای حامل بار قاچاق در بن بست پلیسه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد عزیزی، فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک اظهار داشت: صبح امروز و با پیگیری‌های صورت گرفته 2 خودروی حامل بار قاچاق در اندیمشک کشف شد.

وی افزود: این خودروها از طریق مسیرهای ارتباطی شهرستان اندیمشک سعی بر انتقال این محصولات قاچاق به شهرهای مختلف کشور را داشتند که با پیگیری‌های صورت گرفته، این 2 خودرو کشف و اجناس قاچاق برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع صالح قضایی شده‌اند.

عزیزی بیان کرد: با کشف این بار قاچاق، بیش از 5 میلیارد و 900 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در مسیرهای ارتباطی شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک اذعان داشت: بیش از این نیز باند سارقان مسلح که اقدام به سرقت از منازل و واحدهای تجاری شهرستان اندیمشک و شوش کرده بودند دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

وی بیان داشت: این سارقان با ورود غیر مجاز به منازل و واحدهای تجاری اقدام به 5 فقره سرقت کرده بودند که با پیگیری‌های صورت گرفته این سارقین دستگیر شدند.

عزیزی مبارزه با قاچاق کالا را یک ضرورت مهم اقتصادی و اجتماعی دانست و اذعان کرد: به همین جهت و با توجه به نقش مهم اندیمشک در دسترسی به مسیرهای ارتباطی استان خوزستان و جنوب غرب کشور، طرح‌های گسترده‌ای در این زمینه اجرا و مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان، تشدید می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.