AFC: پرسپولیس برای انتقام می آید

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان آسیا نوشت، پرسپولیس برای انتقام به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های پرسپولیس تهران و الریان قطر در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به این بازی پرداخت و نوشت پرسپولیس برای گرفتن انتقام شکست 3-1 در دیدار رفت، قدم به این مسابقه خواهد گذاشت.

این سایت نوشت،پرسپولیس روز دوشنبه در استادیوم آزادی زمانی که در چارچوب بازی های برگشت گروه D لیگ قهرمانان آسیا 2017 میزبان الریان است برای گرفتن انتقام شکست 3-1  یک ماه پیش قدم به میدان خواهد گذاشت.
در هفته سوم مهدی طارمی گل اول را مقابل الریان به ثمر رساند ، اما الریان با دو گل رودریگو تاباتا و گل دیرهنگام سرجیو گارسیا سه امتیاز بازی را گرفت و در صدر جدول رده بندی گروه Dجای گرفت.

مایکل لادروپ سرمربی الریان ، که ویکتور کاسرس محروم را در این بازی در اختیار دارد ، هر پنج دیدار قبلی خود را در جمهوری اسلامی ایران واگذار کرده است و در این بازی باید بدون عبدالکریم سالم محروم تیمش را به میدان بفرستد.

پرسپولیس پیشتاز لیگ برتر ایران با پیروزی 2-0 چهارشنبه مقابل پیکان برای این بازی آماده شد در حالی که الریان یک  روز بعد در لیگ ستارگان قطر با العربی 1-1 مساوی کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار