مدیر مسئول نشر تایماز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رانده درگاه به نمایشگاه کتاب می‌آید

کتاب رانده درگاه عنوان اثری است که توسط نشر تایماز در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

رانده درگاه به نمایشگاه کتاب می‌آید
مجید باشعور، مدیر مسئول نشر تایماز در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور این انتشاراتی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: همه کتاب‌هایمان در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود. بیشتر کتاب‌هایی که در این دوره نمایشگاه عرضه می‌کنیم، جزو کتاب‌های دانشگاهی هستند. کتاب‌های غیر دانشگاهی‌مان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شعر و رمان است. از جمله این کتاب‌ها می توان به کتابی با عنوان «رانده درگاه» اشاره کرد. این کتاب مجموعه شعر ابراهیم واحد است.

وی افزود: نشر تایماز کتاب دیگری را با عنوان «عرصه سیمرغ» در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد کرد. کتاب های دیگری با عنوان فلسفه ذهن اثر حسن زاده، انواعی از تعالیم پیامبر رحمت اثر شاهرخ نصیری نیز به این دوره نمایشگاه کتاب می آید.
 
مدیر مسئول انتشارات تایماز در خصوص کتاب های دیگر این انتشاراتی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: مجموعه کتاب‌هایی درباره گیاهخواری توسط انتشارات تایماز منتشر شده است. در این مجموعه کتاب هایی چون انسان طبیعی و طبیعت کیمیاگر، اصول تغذیه علمی برای گیاهخواران و  خام گیاه درمانی وجود دارد. این دوره ، هفتمین دوره ای است که نشر تایماز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر می شود. فکر می کنم مسئولین برگزاری نمایشگاه آخر فروردین ماه سال جاری غرفه های هر انتشاراتی را مشخص کنند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار