جزئیات بخش بین‌الملل جشنواره جهانی فیلم فجر/ نمایش 109 فیلم برتر دنیا

مدیران و روسای جشنواره و روابط بین‌الملل جشنواره‌های دیگر، صاحبان آثار، غرفه‌دارها و خریداران فیلم امسال در جشنواره حاضر می‌شوند.

جزئیات بخش بین‌الملل جشنواره جهانی فیلم فجر/ نمایش 109 فیلم برتر دنیا
امیر اسفندیاری معاون امور بین‌الملل جشنواره جهانی فیلم فجر در خصوص جزئیات و برنامه‌های این بخش به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال حدود 360 مهمان داریم. مدیران و روسای جشنواره و روابط بین‌الملل جشنواره‌های دیگر، صاحبان آثار، غرفه‌دارها و خریداران فیلم  امسال در جشنواره حاضر می‌شوند. البته این آماری است که تا به حال دست ما رسیده و تا آخرین لحظه جشنواره به هر دلیل متغیر است اما معمولا در این حد می‌ماند.
 
وی افزود: از پنج قاره و کشورهایی چون اروپا، امریکا، کانادا، کشورهای اسلامی، عربی و ... مهمان داریم و حدود 109 فیلم در بخش‌های مختلف جشنواره نمایش داده می‌شود.  
 
وی اضافه کرد: این 109 فیلم در بخش هایی چون سینمای سعادت، جلوه گاه شرق و نمایش های ویژه که مربوط به بزرگان سینما است اکران خواهد شد. بخش جشنواره جشنواره‌ها و فیلم‌های مرمت شده کلاسیک نیز داریم.
 
وی درباره برنامه‌ها و بخش‌های خاصی که امسال به جشنواره اضافه شده، عنوان کرد: بخش جذابی که اضافه شده نمایش نیمه شب استکه به اکران فیلم ‌ای وحشت اختصاص دارد. علاوه بر این مروری به سینمای بالتیک و کره نیز داریم.
 
اسفندیاری خاطرنشان کرد: از این 109 فیلم 85 اثر بلند و مابقی کوتاه و مستند است. فیلم های مطرح و جذاب جهانی در این دوره حضور دارند که قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. همچنین کارگاه‌های خوبی داریم که با حضور سینماگران صاخب نام داخلی و خارجی برگزار می شود.
 
 
 
انتهای پیام/
 

 
 
 
برچسب ها: امیر ، اسفند ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار