اصفهان؛

فراخوان مسابقه عکاسی اتنوگرافی در دانشگاه آزاد نطنز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز از برگزاری مسابقه عکاسی اتنوگرافی در دانشگاه آزاد نطنز با هدف حمایت از کودکان اوتیسمی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین زینلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مسابقه عکاسی اتنوگرافی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای ارتقای ارتباط وجودی انسان، فضا و معماری این دانشگاه تصمیم به برگزاری سلسله مسابقات عکاسی با محوریت انسان‌شناسی، در 2 بخش معماری و انسان و همچنین تأثیر معماری بر فرهنگ و انسان را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز تصریح کرد: این مسابقه عکاسی که با همت گروه معماری  و هنر و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد نطنز برگزار می‌شود،در راستای حمایت از کودکان اوتیسمی است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در مسابقه می‌توانند به وب سایت دانشگاه به آدرس www.natanziau.ac.ir مراجعه و ثبت نام کنند؛ نفرات برگزیده علاوه بر دریافت جوایز نفیس، می‌توانند آثار خود را در کتاب سالانه مسابقه عکاسی چاپ کنند.

زینلی در خصوص جوایز این مسابقات گفت: به نفر اول 30 میلیون ریال و لوح تقدیر، به نفر دوم 20 میلیون ریال و لوح تقدیر و به نفر سوم 10 میلیون ریال و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.