اردبیل؛

احداث بیمارستان 260 تختخوابی در اردبیل

نماینده اردبیل،نیر، نمین وسرعین درمجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان 260 تختخوابی اردبیل بعنوان طرح جایگزین بیمارستان فاطمی مورد موافقت وزرات راه وشهرسازی قرار گرفته و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری افزود: طرح ساختمان جایگزین بیمارستان 200تختخوابی بر اساس برنامه باید از سال 89 اجرایی می‌شد ولی تا کنون عملیاتی نشده بود، که با دستور معاون محترم وزیر راه وشهرسازی مقرر شد نقشه آن با تعداد تخت 260 در محل زمین وقف شده نجف زاده در جنب تپه قوشه تپه واقع در دروازه آستارا آماده و به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

وی گفت: در صورت تحقق این اقدامات شاهد احداث وتکمیل بیمارستان 260 تختخوابی در اردبیل خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی بیمارستان پارس آباد افزود: در دیدار با معاون وزیر راه وشهرسازی دستور اختصاص مبلغ 60 میلیارد ریال جهت تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان 160 تختخوابی شهر پارس اباد مغان اخذ شده و این بیمارستان تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

بدری رویکرد دولت در تامین سلامت مردم وبهبود خدمات رسانی در بیمارستان ها را قابل تقدیر دانست وافزود:دولت تدبیر وامید با اجرای طرح تحول سلامت خدمات درمانی قابل توجهی را به مردم ارایه داده است.

وی با اشاره به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تولید واشتغال در کشور افزود: دولت ومجلس در تحقق شعار امسال مطابق منویات مقام رهبری مصمم است و نیاز است تولید واشتغال در راس برنامه های مدیران دستگاههای اجرایی باشد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین وسرعین درمجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد اقتصادی در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی است که عمده‌ترین آن‌ها حمایت از صادرات، توجه به مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف، جهت‌گیری منابع صندوق توسعه ملی، ترویج فرهنگ و اخلاق کار، توسعه ارتباطات بین‌المللی و جذب سرمایه‌های خارجی می باشد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.