اهواز؛

راهکارهای موفق عمل کردن درامر نماز

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:پیدا کردن راهکاری به منظور جذب بیشتر مدعوان فریضه نماز با کارشناسان و رابطان باید جلساتی را برگزار کنیم تا در عرصه اقامه فریضه نماز موفق تر باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در سازمان ها تثبیت فریضه نماز است، به همین منظور باید یک سری نشست هایی را برای پیدا کردن راهکاری به منظور جذب بیشتر مدعوان فریضه نماز با کارشناسان و رابطان برگزار کرد، باید برای رفع موانع چنین جلساتی را برگزار کنیم تا در عرصه اقامه فریضه نماز موفق تر باشیم.

وی خطاب به اعضای ستاد اقامه نماز گفت: حضور شما در عرصه نماز باید بیشتر از حضور به عنوان یک رابط در ستاد اقامه نماز باشد. خودتان هم باید به عنوان یک فعال نماز در این صحنه حضوری پررنگ داشته باشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در اوایل سال جاری نشستی با حضور رابطان ستاد اقامه نماز در دستگاه های اجرایی خوزستان برگزار و به هم اندیشی بپردازیم. در این جلسه همچنین استفاده از ظرفیت های سازمان های مختلف را در راستای فریضه اقامه نماز بررسی می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بلک با بیان اینکه خوشا به حال کسانی که زندگی آنها مملو از معرفت امام علی (ع) هست، افزود: افتخار بزرگیست که کسانی کارهای اجرایی فریضه نماز را بر عهده می گیرند که دلهایشان به نور ولایت روشن است چون این فریضه جز واجبات دینی اسلام هست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این روایت که امام علی (ع) یکی از قرائت کنندگان قرآن را به یار خود که می خواست مویی بر بدن او باشد اهل جهنم معرفی کرد، ادامه داد: در جنگ خوارج و نهروان امام علی (ع) جنازه ای از میان کشته شدگان را به او نشان داده و گفت این همان کسی است که تو می خواستی مویی بر بدن او باشی؛ بنابراین آشنایی به نور ولایت در وجودش نباشد که فایده ای ندارد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.