پیش بازی ایرانجوان بوشهر - فولاد یزد؛

جدالی برای بقا

در هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ایرانجوان بوشهر و فولاد یزد برای بقا جدال می‌کنند.

جدالی برای بقابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز سه شنبه برگزار می‌شود و تیم فوتبال ایرانجوان در بوشهر میزبان تیم فوتبال فولاد یزد خواهد بود.

دیدار دو تیم را می‌توان جدال برای بقا نامید، هر دو تیم در جدول رده‌بندی وضعیت خوبی ندارند و برای ماندن باید با دست پر میدان را ترک کنند.

شاگردان سعید مفتخر هفته گذشته در اراک با نتیجه سنگین ۳ بر صفر از آلومینیوم شکست خوردند تا همچنان از تیم‌های فانوس به دست لیگ آزادگان باشند. فولاد یزد موفق شد در خانه با نتیجه یک بر صفر تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهد تا ستاره‌های کویر به ماندگاری در لیگ دسته اول امیدوار شوند.

شاگردان محمود امیری که با اتوبوس راهی بندر شده‌اند امیدی زیادی برای بقا دارند و از این سو قرمزپوشان بوشهری برای دومین بار در سال جدید در بوشهر به میدان می‌روند و با حمایت هوادارانشان با برد در برابر فولاد ، اولین پیروزی سال ۹۶ را جشن خواهند گرفت.

در دیدار رفت، تیم فوتبال فولاد یزد با تک گل وحید ارمی در دقیقه ۶۱ موفق به شکست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر شد. هم اکنون ایرانجوان بوشهر با ۳۱ امتیاز در رده سیزدهم و فولاد یزد با ۲۷ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.

بازی حساس دو تیم را محمد ملکی با کمک‌های خود محمد سبحانی، فرهاد خوش‌نواز و جواد محمدی قضاوت خواهد کرد. این دیدار روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.