شهروندخبرنگار همدان؛

فیلمی از استخر فاضلاب در ازندریان! + جوابیه

وضعیت نامناسب بهداشت در شهر ازندریان استان همدان باعث اذیت و آزار ساکنین این منطقه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛وضعیت بهداشت در شهر ازندریان استان همدان به علت نداشتن کانال‌کشی آب و فاضلاب اسفناک بوده و باعث اذیت و آزار ساکنین این منطقه شده است.
 
 
منبع: شهروندخبرنگار - همدان (ازندریان)
 
 
جوابیه شرکت آب و فاضلاب استان همدان:
 
 با سلام و احترام،

با عنایت به درج عنوان گزارش استخر فاضلاب در ازندریان در تاریخ 21/01/96 در سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان بدین وسیله جوابیه جهت درج به حضور ارسال می‌گردد. لذا خواهشمند است دستور اقدام صادر فرمائید.
به استحضار می‌رساند شهر ازندریان فاقد شبکه فاضلاب می‌باشد و آنچه در فیلم خبری قابل مشاهده است رودخانه فصلی است که در آن پسماند و زباله وجود دارد. با عنایت به وجود چاه‌های جذبی در منطقه و عدم وجود شبکه جمع‌آوری، امکان خروج فاضلاب از طریق منابع آب سطحی وجود ندارد. لذا آنچه در فیلم مشاهده می‌شود منابع آبی سطحی است که مسئولیت آن با شهرداری محترم و در خارج شهر نیز با شرکت آب منطقه‌ای است.
ضمنا جهت انجام مطالعات و اجرای شبکه در شهر ازندریان نیاز به تخصیص اعتبار وجود دارد تا پس از انجام مطالعات مربوطه و تصویب آن در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور توسط سازمان برنامه و بودجه دارای ردیف اجرایی گردد. ضمنا در خصوص شبکه آب نیز قابل ذکر است شهر ازندریان با دارا بودن 3270 انشعاب آب و تحت پوشش بودن 100% مردم در خصوص تأمین آب بهداشتی دارای 34 کیلومتر شبکه بهداشتی توزیع آب آشامیدنی می‌باشد.

حمید عزیزی متواضع
مدیر دفتر روابط عمومی آموزش همگانی

 
 
لینک دانلود
 
 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار