حکایت عکسی که بین دو کارگردان رد و بدل شد

محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم‌های پرمخاطب ایستاده در غبار و ماجرای نیم‌روز در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی خاص را به اشتراک گذاشت.

حکایت عکسی که بین دو کارگردان رد و بدل شد  + عکس
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماندگاری تنها به حضور نیست، تاریخ پر است از شخصیت هایی که هر کدام در برهه‌ای از زمان نامشان بر سر زبان آمده و مدتی بعد اثری از آنها نیست. رمز ماندگاری و ماندن در حقیقت جویی است، حقیقتی که از آغاز خلقت به اشکال مختلف حفظ و دست به دست چرخیده است.  

سید مرتضی آوینی که بعدها به درجه رفیع شهادت نائل شد یکی از این هزاران نامی است که گذشت زمان نه تنها رنگ کهنگی و غبار بر چهره او وارد نکرد بلکه ابعاد تازه تری از شخصیت رشد یافته‌اش را به نمایش گذاشت، کارگردان مستند سازی که با وجود زندگی نه چندان بلندش راهی طولانی و عمیق از انسانیت و تکامل را سپری کرد. 
 
بیشتر بخوانید:
متن زیر بخشی از سخنان شهید آوینی در معرفی خودش است: با شما از یک راه طی شده صحبت می‌کنم، خوشبختانه زندگی مرا به راهی کشاند که مجبور شدم رودربایستی را نخست با خودم و سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقا بپذیرم که تظاهر به دانایی هرگز جایگزین دانایی نمی‌شود. حتی بالاتر از این دانایی نیز با تحصیل فلسفه حاصل نمی‌شود. باید در جست و جوی حقیت بود و این متاعی است که هر کس براستی طالبش باشد آن را خواهد یافت، در نزد خویش. 

حالا محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم هایی پر‌آوازه‌ای چون ایستاده در غبار عکسی را از کارگردان روزهای جبهه و جنگ به اشتراک گذاشته و یادی از آوینی می کند. 

محمد حسین مهدویان در اینستاگرام خود نوشت"  این عکس نادیده را اختصاصی از سید محمد آوینی گرفتم تا سالروز شهادتش منتشرش کنم "
 
حکایت عکسی که بین دو کارگردان رد و بدل شد  + عکس 
 
حکایت عکسی که بین دو کارگردان رد و بدل شد  + عکس 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار