قزوین؛

توجه ویژه به امور معادن در سال جدید

مدیر کل دفتر فنی استانداری قزوین از توجه ویژه به امور معادن در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛پیمان پیرمرادی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات معدن سیلیس قرمز آباد در بخش ضیاءآباد و معدن کائولن قازانداغی شهرستان تاکستان گفت : امسال مسائل و مشکلات مربوط به معادن استان قزوین  با جدیت دنبال می شود.
 
وی افزود : در زمینه احداث و بهره برداری از معادن توجه ویژه ای به اراضی کشاورزی باید داشت تا کمترین آسیب به این اراضی وارد شود .
 
پیرمرادی گفت : امور باید به صورت کارشناسی و منطقی انجام پذیرد و دستگاه ها درباره این مسئله مهم باید توجهات خاصی داشته باشند.
 
مدیر کل دفتر فنی استانداری گفت : ساماندهی مرحله ای و فصلی معادن استان به صورت فازبندی و از ابتدا تا انتها و توجه به مجوزات صادره از سوی دستگاه های متولی در امر معدن باید با یک نظم خاصی انجام پذیرد.
 
وی اضافه کرد : تاثیر نگرفتن حیات وحش از اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث معدن ، حفظ و حراست از محیط زیست و ایمنی انسان و حیوانات از اهم مسائل است.
 
پیرمرادی  گفت : فعالسازی معادن و بازدیدهای گروهی و دوره ای از معادن و حساس بودن در این امرکیفیت امور را بالاتر خواهد برد.
 
وی گفت : شفاف سازی مساحت و محدوده معادن استان و داشتن یک بانک اطلاعات جامع و صحیح و متحد بین دستگاه های متولی از معادن استان ضروری است .
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار