مسعود آب پرور:

فیلمساز ژانر خاصی نیستم/ شاید نام «لژیونر» را تغییر دهیم

همه ژانرها برای خود قواعد و اصولی دارند که اگر آنها را رعایت کنیم، اثر قابل توجه و مناسبی ساخته می‌شود.

سناریوی «کایدون» بسیار جذاب‌تر از «هوش سیاه» خواهد شد/ همیشه گفته‌ام که فیلمساز ژانر نیستمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود آب پرور کارگردان سریال تلویزیونی لژیونر در خصوص این سریال گفت: ورزش بهانه‌ای است برای اینکه قصه آدم‌ها را در این سریال تعریف کنیم. به نظر می‌رسد که فرهنگ ارتباطی ما در جامعه مخدوش و مختل شده است و شاید بازنمایی این اشکالات ارتباطی بتواند این روابط را ترمیم کند.
 
وی ادامه داد: ژانر این کار کاملا اجتماعی و کمدی است و البته من همیشه گفته‌ام که فیلمساز ژانر نیستم و دوست دارم ژانرهای مختلف را تجربه کنم؛ چون همه ژانرها برای خود قواعد و اصولی دارند که اگر آنها را رعایت کنیم، اثر قابل توجه و مناسبی ساخته می‌شود.
 
کارگردان «هوش سیاه» نسبت به تغییر نام سریال «لژیونر» خاطرنشان کرد: اگر عنوان «لژیونر» مشکلی نداشته باشد از آن استفاده می‌کنیم؛ در غیر این صورت عنوان دیگری انتخاب خواهد شد.
 
آب پرور در خصوص ادامه پروژه «هوش سیاه» اظهار داشت: علاقه زیادی به پروژه هوش سیاه دارم؛ چرا که مخاطبان از آن استقبال می‌کنند. امیدوارم بتوانیم راهی برای ادامه تولید آن پیدا کنیم. البته ما سناریوی «کایدون» را حدود یک سال است آماده داریم که بسیار جذاب‌تر از «هوش سیاه» خواهد شد.
 
کارگردان «هوش سیاه» در ادامه بر نقش رسانه ملی در جذب مخاطبان سریال‌های نمایشی تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییراتی که در دنیای رسانه رخ داده است، رسانه ملی به خوبی به دنبال این است که مخاطب را پای برنامه‌ها و سریال‌های جذاب خود بنشاند. در حال حاضر تلاش می‌شود که کارهای گوناگون و در ژانرهای متفاوت تولید شود.
 


 
انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.