اصفهان؛

صادرات شیرخشک تولید اصفهان به روسیه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های شکل گرفته شاهد صادرات شیر خشک تولید شده در اصفهان به روسیه و سایر کشورها هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان جلسه هماهنگی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و کارشناسان و متخصصان مربوطه برگزار شد.

 در این نشست محسن کریمیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند عرصه را برای ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌ها فراهم کند.

 وی ادامه داد: استان اصفهان در زمینه تولید محصولات پروتئینی همچون مرغ و شیر رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده و موفقیت‌های فراوانی نیز در این بخش کسب شده است برای نمونه در اسفند ماه سال 95 شاهد صادرات شیرخشک تولید شده در سطح استان به کشور روسیه بودیم و این در حالی است که تا چند سال قبل وارد کننده شیر خشک بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در مجموع به نظر می‌رسد یکی از اهداف اصلی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی تمرکز بر مقوله صادرات باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سندباد
۱۰:۰۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
سلام به سایت خوب شما

ممنونم از سایت خوب شما