یزد؛

برگزیدگان جشنواره ملی خوشنویسی محمد رسول‌الله تجلیل شدند

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی خوشنویسی محمد رسول‌الله با حضور خوشنویسان برجسته کشور برگزار شد و ۱۷ اثر برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی خوشنویسی محمد رسول الله (ص) که با حضور خوشنویسان برجسته کشور و استان یزد و جمعی از مسئولان حوزه فرهنگ و هنر استان یزد برگزار شد، ۱۷ اثر برگزیده توسط هیئت داوران متشکل از اساتید خوشنویسی کشور تجلیل شدند.

با داوری غلامحسین امیرخانی، استاد یدالله کابلی، استاد محمد حیدری، استاد علی شیرازی، استاد احمد فلسفی، استاد سیدرضا بنی‌رضی و استاد احمد عبدالرضایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ تجلیل شد.

در این مراسم از یادگار خیام از کردستان، علی خیری از اصفهان، محمود رهبران از یزد، مصطفی عابدینی از قم، محمد عبداللهی از گیلان، اصغر گالشی از اردبیل و سیدحیدر موسوی از قزوین به عنوان برترین‌های رشته نستعلق تجلیل شد.

در رشته شکسته نستعلیق نیز بهادر پگاه از قزوین، امیر دانش مراغی از آذربایجان شرقی، غلامعلی گوران از مازندران و ذبیح‌الله مولوی‌مهر از البرز رتبه‌های برتر را کسب کردند.

زهرا شیرازی‌پور از البرز، زهرا میبدی از قم و الهام میرطلایی از اصفهان نیز در رشته نسخ و علی ایرانی از قم، علیرضا فلاحت پیشه از تهران و وحید فولادزاده از قم در رشته ثلث به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

مدیرکل ارشاد استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه در مجموع ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، اظهار داشت: از مجموع این آثار ۱۰۰ اثر برای شرکت در نمایشگاه و ۱۷ اثر برای تجلیل انتخاب شدند.

علی غیاثی ندوشن، سطح آثار رسیده به این جشنواره را بسیار خوب دانست و اظهار امیدواری کرد: با حضور هنرمندان ارزشمند خوشنویسی، این هنر اصیل پاینده و پویا باقی بماند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار