مهدیشهر؛

بیش از 800 نفر در مراسم اعتکاف مهدیشهر شرکت کردند

تعداد 890 نفر از عاشقان و علاقه‌مندان به سنت معنوی اعتکاف در شهرستان مهدی‌شهر معتکف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی تقوی در حاشیه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان مهدی ‌شهر گفت : 890  نفر از عاشقان و علاقه‌مندان به سنت معنوی اعتکاف در شهرستان مهدی‌شهر معتکف شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی تقوی افزود : 785 نفر شهری و 105 روستایی در شهرستان مهدی‌شهر در مراسم معنوی اعتکاف حضور یافتند.

وی با بیان اینکه 305 نفر آقایان و 585 نفر بانوان در شهرستان مهدی‌شهر در مراسم معنوی اعتکاف حضور دارند، تصریح کرد : 530 نفر از معتکفان در شهرستان مهدی‌شهر از قشر جوان هستند که این آمار نسبت به سال‌های گذشته رشد مثبت داشته است.

تقوی خاطرنشان کرد: با همکاری‌های صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش شهرستان مهدی‌شهر، 480 نفر از معتکفان در شهرستان مهدی‌شهر از دانش‌آموزان هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه 63 طلبه در مراسم معنوی سنت اعتکاف در شهرستان مهدی‌شهر حضور دارند، اظهار داشت : با توجه به سیاست‌های حوزه علمیه، برنامه‌های فرهنگی مراسم معنوی سنت اعتکاف در استان سمنان را طلاب مدیریت می‌کنند.

وی با اشاره به مراسم معنوی سنت اعتکاف افزود: مراسم معنوی اعتکاف روزبه‌روز با رشد مثبت در استقبال مردم از این مراسم معنوی مواجه است.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.