سمنان؛

ثبت 17 هزار تخلف سرعت غیر مجاز در محور های ارتباطی استان

تعداد 17 هزار تخلف سرعت غیر مجاز در محورهای ارتباطی استان سمنان در ایام تعطیلات نوروزی ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ داود فهندژسعدی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت :43 سامانه ثبت تخلف برای اعمال قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تخلفات در بیش از هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی و بزرگراه های استان سمنان تجهیز شده است.

داود فهندژسعدی افزود : در ایام تعطیلات نوروزی با مشارکت اصناف حمل و نقل جاده ای به 45 دستگاه اتوبوس سایر استان های کشور که در محورهای استان دچار نقص فنی شدند ، خدمات رسانی شد.

وی با اشاره به حجم بالای ترافیک در محورهای استان تصریح کرد : استان سمنان به دلیل موقعیت جغرافیایی ، نزدیکی به استان تهران، دارا بودن شبکه ارتباطی پیشرفته با استان های تهران، قم، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، گلستان و دارا بودن سهم عمده بزرگراه ثامن الحجج (ع) از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان خاطرنشان کرد : در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور به ویژه در ایام پرتردد تعطیلات نوروزی ،نظارت محورهای مواصلاتی با سامانه های هوشمند حمل و نقل انجام شد.

وی اظهار داشت  : در ایام طرح نوروزی امسال 92 دستگاه اتوبوس برای عزیمت کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور برای بیش از چهار هزار نفر اختصاص یافت.

فهندژ سعدی تعداد جابجایی مسافران در طرح نوروزی امسال را 67 هزار نفر ذکر و افزود  : این جابجایی ها با استفاده از هفت هزار و 400 ناوگان عمومی این استان انجام شد.

وی تصریح کرد  : در طرح نوروزی سال 96 گروه های کنترلی این اداره کل بر نحوه عملکرد 27  مجتمع خدماتی و اقامتی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان نظارت داشتند.

سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.

بر اساس آمار ، سالانه به طور میانگین بیش از 9 میلیون تن کالا از طریق ناوگان باری از استان سمنان به نقاط مختلف کشور جابجا و بیش از سه میلیون تن کالا از نقاط مختلف کشور وارد استان شده و بیش از 570 هزار بارنامه در استان صادر می شود.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.