تاسیسات برقی جوانرود بر اثر رعد و برق خسارت دید

مدیر امور آبفای جوانرود گفت: تاسیسات برقی ایستگاه پمپاژ چشمه کاوات بر اثر شدت بارندگی همراه با رعد و برق دچار آسیب شد .

تاسیسات برقی جوانرود بر اثر رعد و برق خسارت دید به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علی رحمانی  مدیر امور آبفای جوانرود  گفت:  تاسیسات برقی ایستگاه پمپاژ چشمه کاوات که منبع اصلی تامین آب شرب شهر جوانرود است بر اثر شدت بارندگی همراه با رعد و برق دچار آسیب شد و خسارات قابل توجهی به این تاسیسات و تابلوهای برقی وارد شد.

وی  بیان کرد: زمان بارش شدید بارندگی و رعد و برق تاسیسات مکانیکی به منظور پیشگیری از خسارات کلید برق اضطراری ، تمام تاسیسات برقی خاموش شده و در غیر این صورت خسارات به تاسیسات بیشتر از حالت موجود است.

وی اظهار داشت: در اثر این رعد و برق تاسیسات تابلو برق قطعات کنترل فاز، تایمر، بی متال، سیم کشی تابلو، مدار فرمان کامل آمپر متر عقربه ای و دیجیتال و کنترل بار به طور کامل آسیب دیده و نیازمند تعویض و سرویس کامل هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود با اشاره به اینکه کارشناسان از شب گذشته با جدیت کامل مشغول راه اندازی مجدد تأسیسات هستند، گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده، امکان پمپاژ آب از ایستگاه کاوات فعلا امکانپذیر نیست.

رحمانی افزود: انتظار داریم شهروندان در صرفه جویی نهایت همکاری را با آبفا به عمل آورده و از مصارف غیر ضروری پرهیز نمایند.

انتهای  پیام/ز


زمان بارش شدید بارندگی و رعد و برق تاسیسات مکانیکی  خسارت دیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار