دختر شهیدمدافع حرم برای خواب دیدن پدرش دست به دامن شهدا شد+عکس

دختر شهید مصطفی زال نژاد آرزوی خود را در قالب دست نوشت ای بیان کرد.

دختر شهیدمدافع حرم برای خواب دیدن پدرش دست به دامن شهدا شد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛"مصطفی زال نژاد" در تاریخ 26 بهمن ماه  سال 95 در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.این شهید مدافع حرم از اهالی شهرستان آمل در استان مازندران بود .
 
به تازگی تصویری از دست نوشته دختر این شهید مدافع حرم در فضای مجازی منتشر شده که این دختر از دلتنگی خود برای پدرش گفته است.
 
دختر 9 ساله شهید " مصطفی زال نژاد " با نوشتن یک انشاء دلتنگی خودرا نسبت به نبود پدرش ابراز کرد و باعث تاثر کاربران فضای مجازی  شد.
 
زهرا زال نژاد نوشت:
 
 "به نام خدا .من دختر شهید مدافع حرم "مطفی زال نژاد" هستم.من خیلی وقت است که منتظرم پدرم به خوابم بیاید .شهدامن دوست دارم که شما من را کمک کنید و پدرم به خوابم بیاید و با من حرف بزند و من را در آغوش خود بگیرد.شهدا امیدوارمکه در راه شما باشم و شما دعایم را برآورده کنید.

  

 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
ان شالله که صاحب امر و زمان - امام زمان علیه السلام - با شفاعت خویش مراتب اجابت دعای این شهید زاده را فراهم نمایند و هرچه زودتر چهره نورانی این شهید بزرگوار در خواب این عزیز وطن نمایان گردد. شما هم دعا نمایید
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۵:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
سلام بر شهید مصطفی زال نژاد ،روح ات شاد باشد. امیدوارم جواب نامه دخترات را بدهی . به خوابش برو
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۳:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
سلام و درود خدابر شهداي مدافع حرم
من واقعا متاثر شدم ، من خودم دو فرزند دختر دارم ،فقط براي زهرا خانم مي تونم دعا كنم خدايا خودت به قلوب كوچك اين فرشته ها و حق دارن تسلي بده و ما رو قدردان شهدا و خانواده هاي داغدارش مقرر فرما