غرق شدن دردناک سه پسر بچه در دریاچه + تصاویر

گفته می شود در ابتدا یکی از آنها در قسمت عمیق دریاچه گرفتار شد و دوستان وی که قصد داشتند جانش را نجات دهند خود نیز غرق شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است صحنه غرق شدن دردناک  سه پسر را در استان  " ساکون ناکون " تایلند نشان می دهد. " کیتی کومول پانو 5 ساله، سووپانوات هونگ سونگ 6 ساله ، اووت پانو 7 ساله در حال آب بازی در قسمت کم عمق دریاچه بودند که این اتفاق رخ داد. گفته می شود در ابتدا یکی از آنها در قسمت عمیق دریاچه گرفتار شد و دو نفر دیگر که قصد داشتند جان وی را نجات دهند خود نیز غرق شدند.

غرق شدن دردناک سه پسر بچه در دریاچه + تصاویر

والدین این سه پسر بعد از عدم بازگشت فرزندانشان به منزل، سرانجام پس از جستجوهای زیاد جسد آنها را در آب گل آلود دریاچه پیدا کردند. گفتنی است؛ در روز حادثه درجه دما در شمال تایلند و در استان " ساکون ناکون "  به 40 درجه سانتی گراد رسیده بود و این سه قربانی با پریدن در آب قصد داشتند کمی خنک شوند.
 
پلیس تایلند در این خصوص گفت : " موعد تعطیلات مدرسه  فرا رسیده است و حوادث این چنینی می تواند هشداری جدی برای خانواده ها باشد تا بیشتر مراقب فرزندان خود باشند."

غرق شدن دردناک سه پسر بچه در دریاچه + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۵:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
این سه بچه شناکردن بلد نبودن، وبرای آب بازی هرگز به این مناطق نمی آمدن ،وکسی عمدن آنها را بی زور به این ماهی چال آوردن وآنها را انداختن داخل آب . تا غرق شوند. ماموران پلیس جنایت کار را با تحقیقات کردن از همه دوشمنان این خانواده این بچه ها شروع کنید
آخرین اخبار