احمدی نژاد در جمع خبرنگاران:

حضور و ثبت نامم برای حمایت از بقایی است

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: حضورم و ثبت نامم برای حمایت از بقایی است.

حضورم و ثبت نام ام برای حمایت از بقایی استبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احمدی‌نژاد اظهار داشت: خدا را شاکرم که مرا در نظام جمهوری اسلامی به این دنیا‌ آمدم و فرصت شناخت ملت ایران و مشارکت در حرکت بزرگ و تاریخ ساز ایران را به من عنایت کرد.
 
رئیس جمهور سابق با تأکید بر اینکه ملت ایران ملتی بزرگ، شایسته، تمدن‌آفرین و تاریخ ساز است، ادامه داد: ملت ما در طول تاریخ همواره به دنبال عزت و آزادی بوده و در این راه تلاش کرده است.
 
وی با بیان اینکه نام ملت ما با صلح و مهرورزی گره خورده است، تصریح کرد: بنده افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم و در دورانی که ملت ایران با بازیابی هویت اصیل خود و همچنین با پافشاری توانایی‌هایش مجددا پرچم داری خود را در عدالت به عهده گرفته است.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه ظرفیت‌های کشور متعلق به ملت است، گفت: اگر نظامی از درون انقلاب سر برآورد متعلق به ملت است و امکانات مادی و معنوی بالقوه و بالفعل ایران به ملت اجازه می‌دهد تا بهترین زندگی را داشته باشند.
 
رئیس جمهور سابق افزود: ما نیازمند عزم ملی و وحدت هستیم تا به جایگاه شایسته ملت ایران برسیم.
 
وی اظهارداشت: بنده و بقایی و دیگر همکارانم کسانی هستیم که تمام زندگی‌مان توسط دستگا‌ه‌های اطلاعاتی و رسانه‌ها بارها شخم زده شده است و البته ما همواره زندگی خود را شفاف در اختیار مردم ایران قرار داده‌ایم و افتخار داریم که ملت فرصت نوکری را به ما داده است.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سفارش کردند که بنده در انتخابات شرکت نکنم، ‌گفت: ‌بنده هم پذیرفتم البته توصیه ایشان به معنی نهی و نافی حضور من نبود اما با توجه به فشار زیاد مردم برای شرکت در انتخابات بنده امروز فقط برای حمایت از آقای بقایی ثبت‌نام کردم.
 
رئیس جمهور سابق با اشاره به اینکه بقایی فردی سالم است و هر جا که بوده تمام وجودش را برای خدمت به مردم به کار گرفته است، ادامه داد: بقایی امتیازات فراوانی دارد و سند روشن و زنده سلامت و پاکی دولت قبل است.
 
وی با بیان اینکه هزاران دروغ علیه دولت قبل گفته شد و بقایی هفت ماه در زندان بود، تصریح کرد:‌ سخت‌ترین رسیدگی‌ها برای پرونده وی اعمال شد و بنده از همان ابتدا گفتم از پاک‌دستی وی حمایت می‌کنم.
 
احمدی‌نژاد تصریح کرد: بنده با همه توان در خدمت بقایی خواهم بود و به عنوان نوکر مردم به کار خود ادامه خواهم داد.
 
رئیس جمهور سابق با بیان اینکه زندگی بنده، بقایی و مشایی و دیگر دوستانم فدای یک لحظه عزت مردم ایران، خاطرنشان کردد: مجددا تکرار می‌کنم بر سر عهد خود هستم و صرفا برای حمایت از بقایی ثبت‌نام کرده‌ام.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار