تبریز؛

مصاف تیم تراکتورسازی با تیم پدیده مشهد

تیم تراکتورسازی برای بازگشت به رده دوم جدول به مصاف تیم پدیده مشهد می‌روند.

مصاف تیم تراکتورسازی تیم پدیده مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در مشهد مهمان تیم پدیده این شهر است.
 
تراکتورسازی در هفته‌های اخیر با افت قابل ملاحظه‌ای روبرو شده و در 4 بازی آخر خود به سه تساوی دست یافته و مقابل صبای قم نیز متحمل شکست سنگینی شده است.
 
تراکتورسازی آخرین پیروزی خود را در لیگ برتر در هفته بیست‌و‌دوم در مشهد برابر سیاه‌جامگان به دست آورده بود و در 4 بازی بعدی خود 3 امتیاز کسب کرده و همین نتایج سرخپوشان سبب شده فاصله قابل ملاحظه ای بین این تیم و پرسپولیس صدرنشین ایجاد شود و حتی تراکتورسازی رده دومی خود را هم از دست دهد.
 
شاگردان قلعه‌نویی که تقریبا از قهرمانی لیگ ناامید شده‌اند در تلاش هستند در 4 بازی باقیمانده نتایج خوبی کسب کرده و حداقل رده دومی را از استقلال گرفته با نایب قهرمانی به کار خود خاتمه بخشند.
 
برخلاف تراکتورسازی پدیده مشهد در این روزها نتایج بسیار خوبی کسب کرده و حاصل تلاش این تیم در پیروزی در تمام 5 بازی آخر و کسب 15 امتیاز ممکن بود. همین نتایج سبب شده که این تیم از رده‌های پایین جدول تا مکان هفتم صعود کند.
 
جالب اینکه تیم پدیده در هفته‌‌های اخیر با هر دو نماینده دیگر تبریز بازی نموده و برابر گسترش‌فولاد در مشهد و ماشین‌سازی در تبریز به برتری دست یافته است.
 
تراکتورسازی در بازی مقابل پدیده مشهد مهدی کیانی، سعید آقایی و جاسم کرار را هم به دلیل محرومیت به همراه ندارد تا کار این تیم سخت‌تر از گذشته شود.
 
بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود که اولین امتیاز تیم تبریزی بعد از 5 شکست متوالی برابر پدیده به شمار می‌رفت.
 
بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با پدیده مشهد روز جمعه 25 فروردین در شهر مشهد برگزار می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.