حضور جایگزین احتمالی امید ابراهیمی تکذیب شد

سرپرست تیم استقلال جایگزین احتمالی هافبک خلاق این تیم را رد کرد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  همان طور که گفته می شد علیرضا منصوریان خواهان تمدید قرارداد کاوه رضایی و امید ابراهیمی است. بازیکنانی که در فصل اخیر نمایش خوبی داشته و عصای دست منصوریان بوده‌اند. 

اما با این وجود تمامی بازیکنان از جمله ابراهیمی و رضایی در ابتدا به دنبال دریافت مطالبات خود هستند و در زمان مناسب به فکر تمدید هستند. 

از سوی دیگر منصوریان برای اینکه منتظر ابراهیمی نباشد، جایگزین او را مشخص کرده و خواهان جذب علی کریمی بازیکن لوکوموتیو کرواسی شده است.

با تمام این تفاسیرعبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال تا به این لحظه مذاکره با هر بازیکن جدیدی را تکذیب کرد و در این خصوص گفت:در ابتدا در نظر داریم با بازیکنان فعلی تیم تمدید قرارداد کنیم و صحبت هایی که در مورد حضور بازیکنان جدید شنیده می شود صحت ندارد.

وی ادامه داد: تصمیم بر این است تا در یک فرصت مناسب در آینده دور به بررسی جذب بازیکنان جدید بپردازیم. بنابراین جذب هیچ بازیکنی در دستور کار قرار ندارد و تمام تلاشمان بر این است بازیکنان فعلی را برای فصل آینده در تیم نگه داریم و پس از آن به سراغ جذب دیگر بازیکنان برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار