بندرعباس؛

کشف ۱۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سردارعزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز، مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه روز گذشته حین کنترل محورهای مواصلاتی به دو دستگاه کامیون مشکوک شده و با تمهیدات لازم خودروها را متوقف کردند.
 
وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون ها،  ۵ میلیون و ۲۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و 4 متهم را در این زمینه  دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد نیز در عملیاتی دیگر از محل دپو کالای قاچاق در سطح شهرستان مطلع و در بازرسی از محل 9دستگاه کولر پنجره ای،6دستگاه اسپیلت،14دستگاه یخچال،12دستگاه  تلویزیون،4 دستگاه ماشین لباسشویی،یک دستگاه ماشین ظرفشویی،14دستگاه جاروبرقی،2دستگاه توستر و دو ودستگاه مایکروفر قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون ریال کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
 
سردار ملکی با اشاره به عملیات دیگرماموران انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: ماموران انتظامی پاسگاه سیاهو حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون آمیکو مشکوک ودر بازرسی از آنها 48 تن سنگ کرومیت قاچاق به ارزش 520 میلیون ریال کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
 
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.